Menu Sluiten

Overzicht Bureaus Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over overzicht bureaus kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Overzicht Bureaus Kantoor

Duurzaamheid | Meubilair | Kantoorinrichting | Kantoren | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Overzicht bureaus kantoor

deze website gebruikt cookies u kan meer info vinden in ons privacybeleid overzicht bureaus kantoor met korting Ok weigeren tel mavr nl fr functies prijzen boekhouding contact digitaliseer uw aankopen . U krijgt een factuur in pdf bestand slepen naar invoervak . Papieren factuur of bon inscannen of foto nemen met smartphone en idem als vorige leveranciers die papieren facturen sturen kunnen gevraagd worden om dit voortaan in pdf te mailen. Wettelijk gezien moet u daarna geen papieren exemplaar meer bijhouden. U kan mykmo ook gebruiken voor overheidsdocumenten. De boekhouder kan de facturen automatisch in bundels downloaden pdf excel xml …. Maak een afspraak of bel boekhouding mykmo kan gebruikt worden in combinatie met nagenoeg alle boekhoudprogramma s naast de facturenbundels in pdf en zip biedt mykmo ook een aantal importroutines in xml en excel. Dankzij mykmo kan u veel kostbare tijd besparen omdat het programma heel.

menu search producten producten overzicht sproeikoppen hydraulisch verstuiven luchtverstuiving automatisch drogen en uitblazen sproeidrogen hoge druk sproeipistolen tank reiniging sproeiregeling opties geautomatiseerde sproeisystemen ontsmettingssystemen sproeilansen en headers accessoires merken industrien overzicht industrien automotive bouwmaterialen chemische verwerking energie eten amp drinken pulp papier amp weefsel farmaceutische productie staal amp metalen andere industrien toepassingen toepassingen overzicht schoonmaken amp wassen kisten schoonmaken koelen van vaste stoffen gas koeling amp conditionering coating drogen amp afblazen stofbeheersing brandbeveiliging bevochtiging smering tank reiniging sproeidrogen noxregeling zwavelverbranding diensten dien.

Het terrein van Overzicht bureaus kantoor

de website maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te verbeteren. Meer info home producten bureaus dynamisch werken directiemeubilair zitmeubelen soft seating tafels vergadertafels opbergen kantoorkasten onthaal akoestische oplossingen kantooraccessoires kantoorinrichting winkels over ons catalogus aanvragen klantenservice blog referenties vacatures registreren inloggen nederlands franais over ons catalogus aanvragen klantenservice blog registreren inloggen nederlands franais euro home producten bureaus dynamisch werken directiemeubilair zitmeubelen soft seating tafels vergadertafels opbergen kantoorkasten onthaal akoestische oplossingen kantooraccessoires kantoorbenodigdheden kantoorinrichting winkels referenties vacatures home zitmeubelen zitmeubelen een overzicht van ons uitgebreid aanbod aan zitmeubelen. Ergonomische bureaustoelen voor elke professionele werkomgeving. Comfortabele bezoekersstoelen en vergaderstoelen. Stoelen voor uw cafetaria of kantine of technische stoelen. Soft seating en akoestische zetels en nog veel veel meer informatie over overzicht bureaus kantoor Wij hebben .