Menu Sluiten

Handelaars Opleidingstafels

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over handelaars opleidingstafels kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Handelaars Opleidingstafels


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Handelaars opleidingstafels

NO AI

virtuele kantoren ingerichte kantoren brussels zakencentrum servcorp belgi over ons netwerk zoeken nederlands franais english nederlands franais english contacteer ons bel ons ma. vr. . . Uur hoofdmenu locatievinder contacteer servcorp ingerichte kantoren locaties bastion tower schuman bekijk alle kantoren virtuele kantoren zakencentra bastion toor leopoldwijk schuman europese wijk bekijk alle kantoren gedeelde werkplek coworkingplekken bastion toor leopoldwijk schuman europese wijk bekijk alle kantoren vergaderzalen prijs amp zakencentra onze technologie locatievinder nl fr en netwerk zoeken nederlands franais english ingerichte kantoren locaties bastion tower schuman bekijk alle kantoren virtuele kantoren zakencentra bastion toor leopoldwijk schuman europese wijk bekijk alle kantoren gedeelde werkplek coworkingplekken bastion toor leopoldwijk schuman europese wijk bekijk alle kantoren verg.

je gebruikt een oude browser update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu times privacy cookie policy door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met ons cookie beleid. Klik op onderstaande knop voor meer info handelaars opleidingstafels specialisatie Meer info toggle navigation login benl en nl fr nl fr de diensten diensten archiveren labo archief scannen digitaliseren safe cloud backup bewaring datavernietiging documentvernietiging aankoop dozen mailroom postkamer box storage sectoren sectoren financile en verzekeringswereld gezondheidszorg pharmacie facility management retail it software energie chemie petrochemie kmo s en vrije beroepen publieke sector online bestellen online bestellen online bestel module speciaal voor advocaten financieel deskundigen artsen notarissen kmo s andere vrije beroepen over merak over merak kenniscenter veelgestelde vragen legal bewaartermijnen gdpr duurzaam ondernemen slimme kantooroplossingen certification compliance over merak in de pers nieuws getuigenis.

Het terrein van Handelaars opleidingstafels

home over ons contact waarom devos visie en werkwijze online ondersteuning offerte webshop home waarom devos visie en werkwijze online ondersteuning offerte over ons contact webshop waarom devos uitgebreid assortiment hardware amp software devos office solutions biedt u een uitgebreid assortiment kwaliteitsvolle toestellen software en andere kantooroplossingen op maat van uw bedrijfsnoden. Op basis van een grondige analyse zorgen we voor een optimalisatie van uw huidige workflow en besparing op uw verbruik. Vlekkeloze service en online ondersteuning bij devos office solution kunt u rekenen op een onberispelijke samenwerking vlotte communicatie en praktisch advies om uw kantoorwerkzaamheden eenvoudiger efficinter en zuiniger te maken. Technische problemen geen nood. Via online ondersteuning staan we zo snel mogelijk bij bekijk onze keuze in handelaars opleidingstafels Correcte prijzen en onderhoudsovereenkomsten devos office solutions hanteert steeds transparante.